O pasado 10 de xuño celebrouse unha reunión do REDI na Facultade de CC económicas de Santiago, á que asistiu como convidado o presidente de AGAEDES.

O REDI é o Rexistro de Economistas Docentes, dependente do Consello Xeral de Economistas de España. Trátase do organismo que substituíu á Organización de Economistas da Educación.

Juan Carlos De Margarida decano do Colexio de Economistas de Valladolid é o seu novo presidente, e representa a máis de 20.000 docentes de economía de tódolos niveis educativos.

Na reunión estiveron presentes, ademais do presidente do REDI, tódolos decanos de facultades e escolas de economía galegas, e outros representantes de asociacións e organizacións relacionados coa docencia da economía.

Na reunión AGAEDES fixo un repaso aos cambios que vai supoñer a entrada da LOMCE en Galicia, no que se refire ao ensino da economía. Fixemos especial fincapé nos aspectos negativos, como é a imposibilidade de cursar as materias de economía polo alumnado do bacharelato de ciencias, e a perda da materia de emprendemento en 3º de ESO.

Solicitamos dos decanos/as o seu decidido apoio fronte á Consellerá de educación neste tema, facéndolle ver as implicacións que van supoñer para os seus centros este cambio na normativa.

Tódolos colectivos (como é habitual) manifestáronnos o seu apoio, especialmente os decanos/as, e estamos preparando un escrito conxunto, para remitir á Consellería, ademais doutros contactos que están en marcha.

Seguiremos informando

Olimpiada de economía