5 de decembro. Reunión no Ministerio de Educación (Madrid).

Por parte da asociación da olimpiada de economía, a súa presidenta Mariluz Marco, profesora de economía da Universidade de Valencia, tamén os profesores/as dona Amelia Perez, e Sergio Marí

Por parte da administración, "Director General de evaluación y cooperación territorial", D. Alfonso González Hermoso de Mendoza. e a "Directora del Centro nacional de Innovación e Investigación Educativa", Dona María Rodríguez Moneo.

Tiveran unha reunión preparatoria coa presidenta de CEAPES

Desde o Ministerio aseguraron que os cambios que se podan producir no  futuro no van a afectar ás materias de economía, e que éstas non se usarán como "moeda de cambio" para mellorar a outras que puideran quedar perxudicadas.

En segundo lugar, precisaron que, respecto ás materias específicas, váiselles dar flexibilidade ás Comunidades Autónomas e/ou centros educativos en canto ás materias a cursar, horarios e currículos. Desde o Ministerio só se establecerán uns estándares mínimos

O mércores 28 de novembro, a presidenta de CEAPES, entrevístase en Madrid co presidente da OEE, para coordinar actuacións, e preparar futuras actuacións ante o Ministerio.
Ceapes diríxese aos grupos políticos de representación parlamentaria: PP, PSOE, IU, UPyD, e CIU, para explicarlles a situación da economía coa LOMCE. Só se obtivo resposta de IU e UPyD.
Ceapes solicita unha reunión no Ministerio. Aínda non se obtivo resposta
Logo da reunión do 24 de outubro, os decanos dos Colexios de Economistas de toda España, recibiron instruccións para solicitar reunións nas diferentes Consellerías de Educación.

12 de novembro. Reunión no Ministerio de Educación (Madrid).

Por parte da CONFEDE "Conferencia Española de Decanos de Economía y Empresa", D. Carlos Javier Rodríguez Fuentes, Decano da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da Universidade da Laguna. A Vicepresidenta Dª Ana Mª López García, Decana da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Universidade Autónoma de Madrid.

Por parte do Ministerio, o "Director General de Política Universitaria", D. Jorge Sainz González (profesor de economía, e ademais unha das persoas que redactaron a LOMCE)

Logo de que a presidenta de CEAPES asistira recentemente á reunión anual da CONFEDE en Santander, para informalos detalladamente documento da reunión da situación da especialidade de economía logo da LOMCE, o presidente da CONFEDE comprometeuse a facer circular o documento entre tódolos decanos de España, e a tratar o tema na próxima reunión co Ministerio. Nela os decanos fixeron unha decidida defensa da economía na secundaria. Resumo da reunión. Acta oficial da reunión

24 de outubro. Reunión no Ministerio de Educación (Madrid).

Por parte dos colexios de economistas, o presidente do "Consejo General de Colegios de Economistas de España", Don Valentí Pitch Rosell, e o presidente da Organización Economistas para la Educación, Don Luís Caramés Viéitez.

Por parte da administración, a "Subdirectora General de Ordenación académica", Dona Mª José Fabre González, e o "Director General de evaluación y cooperación territorial", D. Alfonso González Hermoso de Mendoza. (Son os responsables da ordenación académica básica do ensino non universitario).

Os colexios de economistas expresáronlle a nosa preocupación fronte ao anteproxecto que publicara o Ministerio. A OEE elabora un informe que entrega na súa reunión cos altos cargos do Ministerio. A contestación da Directora Xeral non puido ser máis desalentadora.

Olimpiada de economía

Your IP: 54.81.6.121