Ás 12:30 deu comezo a reunión co  “Director General de Política Educativa”, Alfonso González Hermoso de Mendoza, acompañado do “Jefe de Gabinete de la Secretaria de Estado”, Tomás Fraile Santos, ademais incorporáronse a “Subdirectora General de Ordenación Académica”, Mª José Fabre González e un técnico.

Empeza a reunión e os nosos representantes expoñen o tema. Dentro dun ambiente correcto, os representantes do ministerio expoñen que non teñen nada que ver co asunto, que está en trámite parlamentario e agora lle toca ao grupo popular no Congreso e o Senado. Tampouco se posicionan sobre o que se lle expuxo. Comentan que entenden as nosas peticións e se comprometen a transmitilas aos parlamentarios.

Aproveitouse para entregarlles os curriculumns elaborados, cousa que agradecen.

Saen da reunión e van ao Congreso para falar con diputados do PP encargados de educación, que informan que entre a proposta que nós defendemos é a que máis posibilidades ten de saír como definitiva, é dicir os alumnos elixen entre Matemáticas ou Latín como obrigatoria e o resto de materias (dúas) a elexir.

Tamén nos conseguiron cita co senador que lidera a comisión de educación.

Os Decanos de Matemáticas van a sacar un manifesto similar ao que fixo a CONFEDE e vanse poñer en contacto co “Director General de Universidades” para seguir coas xestións.

Tamén van contactar cos decanos de Dereito para que apoien de forma parecida.

Olimpiada de economía

Your IP: 54.81.211.35