Concurso libros profesorado 2014

O libro de Xulio

Estes nenos teñen moita memoria...

O libro de Xulia

O protagonista dirixe unha páxina cultural que leva o nome da cidade (capital europea) onde se desenvolve o relato, e ten apelido de árbore. Soamente bebe limonada, está obeso e é cadiópata. Continuamente pensa na morte. Vive no ano 1938, na dictadura de Salazar.

O libro de Rosa

Historia de una mujer valiente y luchadora. Deja todo por amor.

Es costurera-espía.

La trama discurre entre España, Marruecos y Portugal.

 

O libro de Rosa Cid

Es una historia que transcurre en la Edad Media. El hilo conductor es la construcción de una catedral en la que se llevan a cabo innovaciones técnicas propias del gótico, descartando planteamientos románicos.

En la novela hay intriga y emoción pues refleja una sociedad muy estamental y jerarquizada en la que los nobles abusan de los campesinos. Destaca el abad del Monasterio que encarga la nueva obra y su rivalidad con el obispo de la comarca.

O libro de Ricardo

La novela trata de una serie de misteriosos asesinatos, y está ambientada en el siglo XIV. El trasfondo debate la pobreza de la iglesia y el papel de la Inquisición.

El apellido del autor resuena en los altos de las montañas. Al final de la novela se produce un gran incendio.

O libro de Ramón

La novela relata –entre otras cosas- una historia de amor que atraviesa algunas de las transformaciones sociales y políticas más importantes del siglo XIX.

O libro de Pilar

Transcorre en Barcelona, mediados do século XX. O protagonista estudou na Universidade de Turinga e ten un amigo violinista.

Escribe un libro: “Historia das ideas estéticas”, e non lle gustan nin lle interesan os negocios.

O libro de Mila

Agora chegan os demais e xa falamos...

O libro de María

Son a protagonista desta obra maestra da literaura universal. Soño e imaxino a miña vida a través de lecturas románticas. Busco o amor apaixoado e o poder. Desexo vivir en París, onde a vida debe ser moi excitante; escapar co meu amante.

O libro de Manuel

El libro no forma parte de los géneros literarios clásicos. No es una novela, un libro de poemas, una obra de teatro. Tampoco un ensayo, ni, aunque pudiera parecerlo, un libro de viajes, o una biografía. En todo caso, y de una manera muy laxa, podríamos definirlo como una biografía de un país.

O libro de Luísa

Unha modelo a que lle cambia a vida ao coñecer unha vidente nun vo perigoso.

O libro de Juan

Cualquier parecido con la realidad es pura coincidencia.

Dende o acuario non se navega.

 

O libro de José María

Es el relato novelado de una crisis, la del Boom inmobiliario, que estuvo ahí durante años, y nadie parecía dispuesto a asumirlo.

 

O libro de Javier

O libro ten algo de simio pero tamén algo de democracia.

Podes atopar un vídeo en formato comic que resume o contido do libro

Explica as causas da crise económica actual nun formato "moi chistoso"

O libro de Carmen

Eles son dous e quérense moito, pero cada un vai polo seu lado. O autor desenvolveu actividades de moi diversa índole e é coñecido polo seu segundo apelido.

A vila natal do autor ten hoxe algo que ver co Celtiña, musicalmente falando.

 

O libro de Carlos

Século XVIII. O Xuíz, O aristócrata, O banqueiro e O clérigo cítanse no  castelo das alturas e dos abismos da humanidade. Duque, meu caro amigo!.

A disciplina diaria, a observación das normas e un fondo común (“bote”) administrado en quendas, marcan a rutina diaria destes personaxes.

 

O libro de Ánxeles Cuña

Ten que pasar un lustro...

 

O libro de Ánxeles Aldegunde

O libro de Ánxeles Álvarez

O meu libro leva no título un sorriso moi antigo. Hai un avó especial, aínda que algo cascarrabias.

O amor dos avós sempre é unha referencia para os netos. O autor ten un nome moi común e un apelido de santo. Estuvo apoiando aos xoves do 15-M.

O libro de Alex

Chamome H.C. e teño 17 anos.

I find any semblance of adult life to be "phony"

Me preocupan los patos de Central Park. Seguro que os fans dos Beatles non queren saber nada de min.

O libro de Alberto

Segundo o editor, este libro é un canto de amor ás árbores e ao caladiño mundo vexetal que purifica e renova a terra e reconcílianos coa vida e a morte.

 

O libro de Adolfo

Libro de poemas compuestos poco antes de la muerte del poeta, aunque su publicación fue posterior a su trágica desaparición. Desde el título está clara la internacionalidad poética del libro.

Habla de un hombre concreto en un lugar determinado; o sea, de cualquiera en cualquier circunstancia.