A Universidade Laboral acaba de ser seleccionada para a posta en marcha de accións de Apoio, Reforzo de Competencias e Orientación dirixidas a centros públicos en réxime de concorrencia competitiva, e cofinanciado polo Fondo Social Europeo.

Concretamente concedéronos a Liña 2 para 1º de ESO, e ten por obxecto apoiar e reforzar o alumnado para o desenvolvemento das competencias clave e mellora dos resultados académicos (que presente especial dificultade nas competencias en comunicación lingüística, competencia matemática e competencias básicas en ciencia e tecnoloxía, competencia aprender a aprender e a competencias sociais e cívicas).

Suporá que en breve incorporaremos ao noso cadro de persoal un novo/a profesor/a de Pedagoxía Terapeutica que se suma ás outras profesoras que chegaron hai pouco ao abeiro doutros proxectos europeos (a profesora que imparte docencia no PROA polas tardes e apoio polas mañás, e a segunda orientadora que xa leva máis dun mes reforzando o noso Departamento de Orientación).

¿Que materias non van impartir?

A túa IP: 3.230.143.40
Data e hora: 2021-04-19 12:40:57