¿Que podo facer sen o móbil no recreo?

Pois hai varias alternativas. Cada mes temos unha:

Proposta 1: Pasear e charlar cos amigos no exterior. O recinto da Laboral ten recunchos moi fermosos.

Proposta 2: Tamén está a Biblioteca.
Proposta 3: Por suposto para os máis pequenos está a ludoteca.

Proposta 4: Xa demos conta nesta web que algúns de vós "asaltastes as pistas exteriores" para organizar un torneo de futbol sala. A idea pareceunos fantástica.

Proposta 5: Deixámosnos guiar por vós. Vemos que moitos alumnos xogades ao bádminton no recreo. Mercamos raquetas e volantes que poderedes usar en breve e estamos a buscar e acotar espacios adecuados de xogo. Tamén temos pensado mercar redes para que o pasedes mellor.

E neste mes de febreiro a Proposta 6... un pouco máis de exercicio. No lateral da entrada xa tedes unha mesa de ping-pong... Hai raquetas e pelotas en conserxería...e neste mes veredes nacer máis mesas.

Estade atentos porque teredes unha proposta diferente cada mes ata final de curso.

Móbiles prohibidos

4208152