O l i m p í a d a s    G a l e g a s    d e    E c o n o m í a

Inscripción

A inscrición nas olimpíadas debe facerse cumprimentando o formulario oficial que se pode descargar en nesta mesma web.

FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN en formato word

FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN en formato pdf

Este formulario de inscrición pode remitirse de tres maneiras distintas:

1. Por e-mail, desde un correo electrónico oficial (tipo Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. ) pode ser o do profesor/a ou o do centro educativo, ao e-mail da secretaría do decanato da Facultade de Administración e Dirección de Empresas de Lugo: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

2. Por correo postal, ao Decanato da Facultade, indicando no exterior do sobre “Olimpíadas de Economía”. Dirección postal: Facultade de Administración e Dirección de Empresas. Avda. de Alfonso X O Sabio, s/n 27002 Lugo

Teléfono da Fac. de Administración e Dirección de Empresas: 982824403 (Secretaría Decanato)

E-mail da Secretaría do Decanato: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

Web da Facultade: http://www.usc.es/gl/centros/empresas/modules/news/news_0202.html

Éxitos: Olimpíada española

A túa IP: 18.232.147.215