O l i m p í a d a s    G a l e g a s    d e    E c o n o m í a

Inscripción

A inscrición nas olimpíadas debe facerse cumprimentando o formulario oficial que se pode descargar en nesta mesma web.

FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN en formato word

FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN en formato pdf

Este formulario de inscrición pode remitirse de tres maneiras distintas:

1. Por e-mail, desde un correo electrónico oficial (tipo Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. ) –pode ser o do profesor/a ou o do centroeducativo-, ao e-mail da secretaría do decanato. Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

2. Por fax. Unha vez cumprimentado, pode enviarse ao FAX nº 988368923, da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense, indicando no asunto “Olimpíadas de Economía”

3. Por correo postal ao Decanato da Facultade, indicando no exterior do sobre “Olimpíadas de Economía”. Dirección postal: Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo.Campus Universitario As Lagoas s/n, 32004 Ourense

Teléfono da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo: 988 368 700 / 988 368 800 (decanato) E-mail da secretaría do decanato: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

Web da facultade: www.fcetou.uvigo.es

Éxitos: Olimpíada española